Buckai Szövetség Egyesület

Buckai Szövetség Egyesület

Ügyfél üldözés vagy trükközés? - Számla nélkül követelődzik a Magyar Telekom?

2019. június 05. - Buckai Szövetség Egyesület

Nem titok! Jelen cikkünkben valamilyen formában mi is érintettek vagyunk, hiszen irodánkat, központi ügyintézési helyünket is érinti a történet és nem hagy nyugodni bennünket nagyjából semmilyen formában sem!

Van ugye egy törvény! Ez a 2000. évi C. törvény, másnéven a számviteli törvény! Ez tételesen előírja mi tekinthető számviteli bizonylatnak és annak hogyan kell kinéznie! Márpedig az Adózás rendjéről szóló törvény és több más törvény pontosan előírja, hogy számviteli bizonylat nélkül semmilyen követelés és semmilyen formában nem lehetséges!

Vagy mégis?

A Magyar Telekom szerint igen! Általános szerződési feltételeikre hivatkozva, melynek több pontja nemcsak irányadóan felsőbb szintű jogszabályokat sért, hanem magát az Alaptörvényt azt mondják könyörögj te, kuncsorogj te ha nem kaptál számlát! Mitöbb arról is tájékoztatnak, hogy ha számlamásolatot kérsz, akkor ennek díja számlánként 2.000 és 3.000 Ft!

Számlamásolat! Vicces kifejezés! Hiszen ezt azt feltételezi, hogy a számlát már megkapta valaki! De ki? Mert vannak olyan esetek, mint a mienk, amikor a számlát egyszer se kapta meg! Vajon a nyomtatási költségek miatti plusz díjra hajazás miatt nem? Nem tudható! De a hozzáállást látva ez a gondolat nem teljesmértékben kizárható!

S akkor ez mi, ha nem trükközés jogosulatlanul szerzett bevételre?

De menjünk tovább! A szolgáltató azt mondja egyébként Magyarországon egyedüliként, hogy mondjam meg én, hogy mobil, mobilnet vagy otthoni szolgáltatással kapcsolatban hívom! Mondjam meg, mert ő ezt külön kezeli! Egészen elképesztő nem? Saját szervezetének rendszer hibáját szeretné ránk terhelni, mint szolgáltatás igénybe vevőre! S akkor nemcsak ezt mond meg, hanem nem tudja a kétféle szolgáltatást egy számlán szerepeltetni, mert neki ilyen  a működése! Nem tudja kifejezett és nyomatékos ügyfél kérésre sem!

Majd megjátsza azt a különleges helyzetet, hogy egy idő után a két fajta szolgáltatás egyikének számláját küldi meg úgy, hogy időközben annyival megemeli, mint amennyibe a másik kerül. Így aki tételesen nem elemzi a számlát, mert nincs rá ideje az könnyen azt hiheti, hogy a feladathoz felnőt a szolgáltató és végre egyesíteni tudott mindent! Majd mi jön? Majd az jön, hogy derült égből villámcsapásként kiderül, hogy a másik szolgáltatást külön számlán küldték volna, ha az eljutott volna! Ők nem tudják mi lett vele, de te kedves szolgáltatás igénybe vevő miért nem érdeklődtél a számlák után és miért nem kérted!

Ha pedig panasszal élsz, hogy hogyan lehetséges mindez? Hogyan lehetséges az, hogy az egyik szolgáltatás féle számlája megtalál és a másiké nem? Hogyan lehetséges, hogy 10 hónapon keresztül nem kapsz egyetlen számlát sem az egyik szolgáltatás fajta tekintetében és vajon mi történhetet, vajon a számlát kinyomtatták-e, akkor végrehajtást kapsz válasz helyett plusz rád terhelt legalább 70 ezerrel! Aranyos nem?

Azt gondoljuk, hogy amikor az embereket szakközépiskolában, OKJ-s tanfolyamon vagy főiskolán tanítják akár markettingre, akár számvitelre, akár közgazdaságtanra, akkor nem igazán ez van a szolgáltatás és az ügyfél barát hozzáállás definiciók után! Mert ez szerintünk nettó ügyfél üldözés!

Azontúl, pedig hogy természetesen minden fórumhoz fordulunk, amihez csak tudunk és a végrehajtást is azonnal megtámadjuk, hiszen annak jogosságát bizonylatok nélkül vitatjuk természetesen a kérdést jogi útra terelve felbontottunk minden szerződést a Magyar Telekommal, mert ez a magatartás nem méltó egy szolgáltatóhoz! Az ilyen nem szolgáltató, hanem ügyfél üldöző és ügyfél kínzó!

S Kedves Olvasóink! Kedves Média! Kedves Sajtó! Egészen addig, amíg hagyjuk, hogy szolgáltatók ilyeneket megtehessenek mindig és minden formában uralkodni fognak rajtunk és a jogainkat sárba tiporni! Onnantól kezdve, hogy szerződést bontunk és azt mondjuk az ilyen cincogtatásból nem kérünk na onnatól kezdve tudunk minőségi javulást elérni! Mert onnantól kezdve vagy felkopik az álla az ilyen állítólagos szolgáltatónak vagy azonnali hatállyal betartja a törvényeket és változtat!

A számlákat a továbbiakban is várjuk és ahogy azokat végre először megkapjuk, akkor fizetünk! A pert megindítjuk! A végrehajtás költségét, mint jogosulatlant el nem ismerjük!

 

Csizek Csaba

Buckai Szövetség Egyesület

elnök

06-70-70-15-911

A bejegyzés trackback címe:

https://buckaiszovetseg.blog.hu/api/trackback/id/tr7814880400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása