Buckai Szövetség Egyesület

Buckai Szövetség Egyesület

Ismét levelet kaptunk az elköltözünk cikkünkre! - Én is elköltözök!...

2016. december 04. - Buckai Szövetség Egyesület

Ismételten levelet kaptunk az elköltözünk cikkünkre, melyet személyes és felismerhető adatok kitakarásával bemutatunk Önöknek! Nézzék meg! Olvassák el! Ez ma Szigetszentmiklós valódi arca:

Tisztelt Czizek Csaba úr!

 

Olvastam egy weboldalon, mely az Ön egyesületé, hogy az lakosok menekülnek már a Buckából, mert élhetetlen. A cikkben leírtakkal maximálisan egyetértek, és kb. 6 éve lakom az ********* utcában, és rengetegszer tettem közérdekű bejelentést a helyi Önkormányzat Polgármesteréhez, Alpolgármesteréhez, Jegyzőjéhez, Aljegyzőjéhez, képviselőkhöz, számos hatósági szervezethez, minisztériumokhoz, stb., hogy az itteni problémákat jelezzem, és javaslatokat tegyek rá. A legtöbb esetben az Önkormányzathoz lettem irányítva, de onnan gyakran nem reagáltak vissza, ill., a sokadik panaszom után már elismerték a problémát, de nem kívánták orvosolni. A közelmúltban döntöttem úgy, hogy Én is elköltözöm innen, nagyrészt azokból az okok miatt, amiket Ön is leírt a weblapon, ezért nem sorolom fel. A polgármester 16 éve van a székében, és még se tett semmit se, és oda irányítják a pénzeket, ahol kevésbé van rá szükség, és a Bucka terület elhanyagolt és fejletlen állapotban marad. Esetleg most lehet majd tenni valamit, mivel közelednek majd a választások, de Én akkorra már nem ezen a településen akarok élni, 6 év elég volt ilyen középkori állapotokban, és megbántam, hogy ide költöztünk, de 1-2 hónap, és máshova megyünk élni. Úgy gondolom, hogy csak a városvezetés teljes leváltásával lehet érdemben fejlődésnek indítani a Bucka területet, ezért a helyi lakosokat kéne meggyőzni arról, hogy ne a jelenlegi alpolgármesterre szavazzanak, aki leszarja őket, hanem valaki másra, aki csinál is valamit. De mivel a fiatalok menekülnek innen, ezért az idős korosztály marad, akiknek minden mindegy. Remélem lesz Önöknek elég kitartása, és érdemi változásokat tudnak majd kiharcolni, mert Én már belefáradtam, amikor látom, hogy mindenhol letojnak minket és a problémáinkat. Üdvözlettel: *******

 

 

 Csizek Csaba

Buckai Szövetség Egyesület

elnök

06-70-70-15-911

A bejegyzés trackback címe:

https://buckaiszovetseg.blog.hu/api/trackback/id/tr6012021965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása