Buckai Szövetség Egyesület

Buckai Szövetség Egyesület

LEVÉL: Szigetszentmiklós - Mikor lesz valódi közlekedési szakértőnk?

2016. július 07. - Buckai Szövetség Egyesület

„Tisztelt” Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal!

Tisztelt Nemzeti Fejlesztési Minisztérium!

Tiszelt Széchenyi István Egyetem!

Tisztelt Közlekedés Tudományi Intézet!

és

Kedves Barátaink!

 

Szigetszentmiklósiként egyre gyakrabban gondolkozunk el azon, hogy mi lenne, ha Szigetszentmiklós városának tényleg lenne szakmájához is értő közlekedési szakértője! Mert, hogy bár van egy ember ebben a pozícióban, de valami nem stimmel!

 

Először jön egy közlekedési koncepció!

 

E szerint Gyártelepre a HÉV megállóba kell biciklitároló, de már vagy 5 éve van! Tehát akkor is volt, amikor tervet és tavaly leírták!

 

Le van írva, hogy a Csépi úton a LIDL lámpa komoly problémákat okoz! Nos a Csépi út a Bucka fő útja! LIDL a környéken sincsen, nemhogy annak a lámpája! LIDL a Csepeli úton van! És hogy milyen lámpája?

Szóra sem érdemes!

 

 

Szintén le van írva, hogy a Massányi úti lakótelepet az Ipari parkkal összekötő út kell! Csakhogy ez az út is létezik! Úgy hívják Gerinc út!

 

Ez csak pár szemelvény, de ha nekünk valódi közlekedési szakértőnk van, akkor mindezt hogy nem vette észre?

 

Tovább megyünk!

 

Szigetszentszentmiklós város Alsóbucka városrésze a maga 10.000 főjével és egyharmad területével a település legelmaradottabb régiója! Az embereket nem csak, hogy nap, mint nap megalázzák, de valahogy semmiképpen sem érkeznek a valódi fejlesztések!

 

A Buckában az emberek másfél sáv széles kétirányú utakon közlekednek járda nélkül és teljes életveszélyben!

 

A 30-as sebességkorlátozó tábla dísznek van, s a közlekedők csak a rendőrök vagy a KPM kint létéig ismerik! Azt követően elkezdődik az eszeveszett száguldozás!

 

Ennek ellenére egyirányúsitani akarnak ráadásul főutakat! El akarják venni a szembe irányú forgalomtól és ezáltal a frontális ütközéstől való félelmet! Ha ezt elveszik, akkor a közlekedők mégnagyobb sebességre kapcsolnak! Egy beláthatatlan kanyart még bátrabban vesznek be és ott fog lengeni a halál a gyalogosokra mindenütt!

 

Milyen közlekedési szakértő az, aki mindezt és ennek összefüggését nem látja?

 

De rátérhetünk, akár a Bucka buszokra is! A közlekedési szakértő érkezéséig kettő kicsi ( 23 + 23 = 46 fő) és egy nagy busszal rendelkeztünk (93 fő), amely összesen 139 főt tudott elvinni! Amióta ő létezik azóta 4 buszunk van, tehát eggyel több! De négy kicsi (23 * 4), amely így csak 92 főt tud elvinni! Miközben mi azóta egymás veséjében utazunk, aközben az állítólagos közlekedési szakértőnek nem sikerült rájönnie, hogy mi a baj! Nem sikerült meglátnia, hogy kapacítást csökkentett és ez jelentős problémákhoz vezet!

 

Milyen szakember az, aki nem tud számolni?

 

Felvetettük és felvetjük nap, mint nap, hogy a Bucka fő útjának a Csépi útnak a Katasztrófavédelemnél útszélesítésre van szüksége! Az út itt egy sáv szélesre keskenyül, s ráadásul villanyoszlopok vannak egymással szemben! Gyakran kötnek autók ki valakinek a kertjében! Nem csak életveszélyes így, hanem borzalmas e szakasz környékén bármely házban is élni, illetve ezen az útszakaszon közlekedni! A Buckát ellenségként kezelő Önkormányzati képviselő, a városi szinten súlyosan kétes hírnévvel rendelkező Becz Péter (FIDESZ) például itt méginkább keskenyíteni akar. Álláspontja szerint ne menjenek erre az emberek!

 

Milyen közlekedési szakember az, aki erre csak bólogat!? Milyen közlekedési szakember az, aki ezáltal szembe megy a lakossági érdekekkel és közlekedési szokásokkal? S milyen közlekedési szakember az, aki nem látja át miért van szükség a Buckát elkerülő gyorsforgalmi útra, az átmenő forgalom arra terelésére, s hogy lélegzethez juthasson a Bucka?

 

Végezetül, pedig miközben láthatjuk pózolni kitűntetéseken óvodai elemlámpákkal vagy tudhatjuk, hogy BKK automaták karbantartása nagyon fontos számára, aközben egy más szellemi termékéül szolgáló általa mégis szabadalmaztatni akart semmitől meg nem védő buszvárónak nevezet dísztárgy halommal akarta elárasztani a várost röpke 300 milliós értékben!

 

Ez a tárgy ugyanis se esőtől, se széltől, se semmitől nem véd meg! Konkrétan szép, de használhatatlan!

 

A Fentiek alapján kétségeink vannak a

közlekedési szakértő tudását,

felkészültségét, egyáltalán végzettségét

illetően!

éppen ezért:

Tisztelt Széchenyi István Egyetem!

 Tisztában vagyunk azzal, hogy Szigetszentmiklós város mostani közlekedési szakértője Önöknél végzett kötött pályás vasút mérnöki szakon, de szeretnénk megtudni, hogy van-e közlekedés szervezői és fejlesztői végzettsége? Szeretnénk megtudni, hogy Hájas Róbert Sándor szerzett-e valaha valahol vagy bárhol közlekedés szervezői és tervezői gyakorlatot bárkinél is? Szeretnénk megtudni, hogy nem-e írja elő ezt a szakma? Ahogy szeretnénk azt is megtudni, hogy szakmai és etikai álláspontjuk szerint, ha valakinek nincs ilyen irányú szakmai gyakorlata és tapasztalata, akkor elvállalhat-e önállóan egy akkora feladatot, mint egy település közlekedési fejlesztése, tervezése segítő és mentor nélkül?

 

„Tisztelt” Szigetszentmiklósi Önkormányzat!

 

Amikor városunk szerződést kötött a jelenlegi önmagát közlekedési szakértőnek nevezett egyénnel meggyőződtek-e arról, hogy a kellő végzettsége, szakmai gyakorlata és tudása megvan-e?

 

Nem volt-e gyanús a hajmeresztőbbnél hajmeresztőbb előterjesztések esetén, hogy valami valahol itt nem stimmel?

 

 

S vállalják-e ezért a felelősséget?

 

Köszönjük érdemi

válaszukat!

 

 

Szigetszentmiklós, 2016 Július 7.

Tisztelettel:

                                                                                            Csizek Csaba

                                                                                 BUCKAI SZÖVETSÉG EGYESÜLET

                                                                                                             Elnök

A bejegyzés trackback címe:

https://buckaiszovetseg.blog.hu/api/trackback/id/tr698873812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása