Tisztelt Budapesti Közlekedési Központ
Tisztelt Vezérigazgató Úr!
és
Kedves Barátaink!
A 2016-os évet mi azzal a sajnálatos felháborodással kezdtük, mely szerint akadozik a BKK jegy és bérlet értékesítése és a bérlet – jegypénztáraknál tömegek vannak, míg az automaták melyekkel mi találkoztunk használhatatlanok!
Önök arról tájékoztattak, hogy teljes mértékben elégedettek az automata rendszerrel és tovább bővítésén gondolkoznak, miközben csak Szigetszentmiklóson az automaták például többször rosszak, mint jók és nem régen országos hír volt, hogy valakinek a pénzét az automata lenyelte és a különbözetet semmilyen formában sem szolgáltatják vissza! Belátható tehát, hogy az automata nem megbízható és számtalan veszély forrása van. Veszély forrás például abban is, hogy a bérletek ára közel 10 ezer forint és egy család esetében több tízezer forint. Egy elhagyott automatánál, amely szemben a bank automatákkal környékének tekintetében nincs is bekamerázva szerintünk jelentős támadási veszélyforrás, melyre felhívjuk a Magyar Rendőrség figyelmét is, hogy fokozottan figyeljenek erre.
De számtalan válasz oda – vissza levelezgetés során Önök 2016.03.03-án azt írták, hogy BKK ügyfélszolgálati központot terveznek építeni Csepelen a Szent Imre térre méghozzá az idei évbe!
Tisztelt BKK!
Ebből az évből már csak 3 hónap van hátra! Eljön-e reálisan még ez az ígéret? Eljön-e annak fényében, hogy számtalan XXI. kerületi lakos és számtalan agglomerációban élő várja és számít erre?
Megtisztelő válaszukat, intézkedésüket és ezen Ügyfélszolgálati Központ elhozatalát nagyon várjuk!
KÖSZÖNJÜK!
Szigetszentmiklós, 2016. Szeptember 30
Csizek Csaba
BUCKAI SZÖVETSÉG EGYESÜLET
Elnök