Buckai Szövetség Egyesület

Buckai Szövetség Egyesület

Zsák utca gyártás: Az utcám fogja vagyok!

2016. február 19. - Buckai Szövetség Egyesület

" - Az utcám fogja vagyok! " - kezdte elkeseredett beszámolóját egy Lankás utcai hölgy - "-Amíg a Sarki hörpintő Sarki hörpintő volt mi akik itt lakunk kaptunk kulcsot, hogy a telken keresztül a Csépi útra és ezzel buszhoz jussunk! Amikor elmondták, hogy eladják nagyon elkeseredtünk! Amikor viszont kiderült, hogy az Önkormányzat is lobbizik érte reménykedtünk! 500.000 Ft-on, de tényleg 500.000 Ft-on múlt hogy végül nem az Önkormányzaté lett! Azóta itt ülök! Pár száz méterre a buszmegálló légvonalba, de nekem kilométereket kellene kerülnöm, hogy elérjem! Az önkormányzatban ezt senkit se érdekel! Pedig a fáj a lábam, nem bírom, hiszen már nem vagyok mai csirke! Ha jön értem egy autó akkor kijutok, ha nem akkor nem! Így kárhoztattak engem!"

Tudni kell, hogy az elmúlt évek során számtalan utca zsákutcává alakult a tömérdek építési engedély kiadása miatt, s ezzel jelentősen megnehezedett egyes utcák és lakóinak közlekedése! Úgy érzik elzárták őket a civilizációtól és azt is, hogy ennek a folyamatnak nincs vége!

A hölgyet idézve: " A Bucka a zsák utcák fővárosa lett!"

 

- CsCs -

BSZ elnök

A bejegyzés trackback címe:

https://buckaiszovetseg.blog.hu/api/trackback/id/tr428405382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása