Buckai Szövetség Egyesület

Buckai Szövetség Egyesület

"Élménybeszámoló" a gyanus nap után - Egy politikai per margójára

2017. augusztus 24. - Buckai Szövetség Egyesület

Jelen cikkünket a Buckai Szövetség Egyesület elnöke saját megélt „élményeként” meséli el 2017.08.23-áról, amikor ahogy ő mondja nagyon gyanús volt!:

 

Eredeti keretekben 2017 Augusztus 18-ára, majd mivel az az időpont nekem rossz volt megbeszélések alapján 2017 Augusztus 23-ára jelenésem volt a Budapest V. kerületi Rendőrkapitányságra, mint különösen nagy nyilvánosság előtt elkövetett rágalmazás vétségében feljelentett személynek… És igen! Ez azt jelenti, hogy hiába vagyok társadalmi szervezeti vezető életemben először gyanúsított szerepben tetszelegtem!

 

Arra most nem térek ki, hogy mi és hogy történt ennek keretében és, hogy mondjuk milyen volt megélni mindezt, de azt hogy mit láttam és szerintem minek mi volt az üzenete azért elmesélem. De egy picit előrébbről kezdem!

 

Nem titok jelen pillanatban ezen az ügyön kívül 3 szintén politikai indíttatású per van ellenem egyébként mind a Szigetszentmiklósi Önkormányzathoz köthető személyek által. De míg az a 3 per nemcsak teljesen alaptalan és meglátásom szerint aljas indokból született, addig amikor elolvastam ezt a feljelentést úgy éreztem ezt nem az aljas indok, hanem a sértettség szülte! Ha valaki aljas indokkal, hamis alapon, az alkotmányos jogokat sértve és hatóságokat félre vezetve indít támadást és politikai pert ellenem attól sem elriadva, hogy önmagát nevetségessé tegye (olyan cég jelentett fel rágalmazás és becsületsértés miatt korábban egy olyan cikk miatt amiben sem kiírva, sem utalásként a neve nem szerepel) akkor ott nem ismerek kegyelmet és a hamis vád, hatóság félrevezetése miatt azonnal viszont feljelentéssel élek, ami nem titok szabadságvesztéssel fenyegetett! Azokban az ügyekben ezt meg is tettem, de itt nem!

 

Itt láttam egy embert, egy polgármestert, aki megsértődött azon, hogy kimondtam, leírtam én és egyesületem, hogy a Bucka-tó nincs kitakarítva és a 4,7 milliárd forint eltűnt, amit valaki eltűntetett! Láttam, hogy magára vette, hogy a Bucka csatorna beruházás  nem jó minőségben készült el, s azt is hogy a Bucka csatorna elszámolása nincsen rendben. Láttam, hogy kiakadt azon, hogy leírtam Szigetszentmiklóson nincs csapadékvíz elvezetés és az a cég, aki felelős lenne ezért valós tevékenységet nem végez, melynek hatására cégbíróságon bejegyzett, de mégis fiktív cég, akiről nem lehet tudni, hogy kapott erőforrásait mire is költötte, mert amire kellett volna arra biztosan nem! Sok minden mást is láttam, melyből egyet még ki fogok emelni, de itt jegyeznék meg valamit:

 

Magyar György és nemcsak Magyar György, hanem más neves jogászok is kifejtik, hogy bűncselekményt az követ el, aki olyan tevékenységet folytat, amely a társadalomra veszélyes! Szeretném megkérdezni, hogy hol veszélyes az, hogy valóban igazolható cselekményekre felhívom én és egyesületem a figyelmet? Lehet, hogy olykor keményen és keményebb szavakkal teszem és tesszük ezt, de a megélt dolgok fényében, a Bucka állapotának ismeretében, súlyos esetekben nehéz indulat nélkül kezelni egyes eseményeket! Persze meg kell tanulni, de nem könnyű és az Önkormányzat hozzáállása sem segít ebben!

 

Nem segít, mert sokszor arrogáns és nem sem segít, mert nem ad ki közpénzből megvalósuló beruházásokról adatokat, amelyek egyébként nem számítanak másnak, mint közadatnak! Szerintem és egyesületem szerint is ez helytelen!

 

Sokan megkérdezték tőlem, hogy haragszom-e, hogy a Polgármester feljelentett! Az az igazság, hogy lehet furcsa lesz a válaszom: De nem! Nem tudok haragudni egy sértett emberre! Inkább arra késztetném, hogy vegye elő racionális és józan ítélőképességét és gondolja át az alábbi dolgokat:

 

1.     A feljelentésben szerepel, hogy a Polgármester sérelmezi, hogy elmondom, kiírtam és leírtam, hogy a Polgármester felkereste a családomat és felkérte őket arra, hogy beszéljenek rá engem a visszavonulásomra! Ebből egy családtagom 2010-ben el is jött és meg is próbálkozott! Én éveken keresztül levélben, személyesen és minden formában kérdeztem, hogy Polgármester Úr miért tette ezt! Polgármester Úr azonban kérdéseimet válaszra és érdemi válaszra sem méltatta! Szerintem ez a leghelytelenebb út! Mivel hallgatni annyi, mint belenyugodni és beismerni! Ha azonban Polgármester Úr úgy vélelmezi, hogy ilyet sosem tett, akkor nem a feljelentés az út, hanem az, hogy behívja a szereplőket és szemtől szembe beszéli meg, így elhárítva egy esetleges tévhittet (pl.: lehet mégsem a Polgármester kérte fel, hanem a rokon magánakciója volt és Polgármesterre csak hamisan hivatkozott).

 

2.     Engem 2017 Augusztus 17-e nagyon meglepett! Életemben először vettem részt olyan lakossági fórumon, amelyen a lakosság is a teljes együttműködés formájában meghallgatatott! Tényleg együttműködés és partnerség látszott! Ilyet én korábban sosem tapasztaltam az elmúlt 9 évben, pedig ez a helyes út és nem megalázott Csépi úti lakók a kiszélesítés, ellehetetlenítés, költségbe verés miatt, nem a Hajnal Erzsébettel és társaival szemben történő egészen hajmeresztő hozzáállások és esetek és az sem, hogy egy tó által elöntött hölgy segítség helyett olyan megaláztatásba részesüljön, hogy a felháborodása miatt dührohama miatt a hivatalból közbotrány okozás okán ki legyen tiltva! Ahogy az sem helyes, hogy amikor valaki a puszta közepén lakik és saját, tehát nem a szomszédtól áthúzott villanyra vágyik, egymillió forintos árajánlatot kap, majd segítségkéréssel fordulna a hivatalhoz, akkor a Hivatal portása rácsapja a telefont azzal a címszóval, hogy az ő ügye nem fontos! Ez nem helyes!

 

Az emberek általában Polgármesterséget két úton érnek el! Az egyik út, hogy olyan ismertek, jó tevők és elismertek, hogy egy település első embernek választja őket! A másik út, hogy a társadalmi politikai hangulat határozza meg, hogy ki lesz a Polgármester! Ha például a FIDESZ szekere fut, akkor induljon bárki is a FIDESZ nevében ő lesz! Igazán nagy Polgármesterek, akkor is azok maradnak, amikor nem az ő oldaluknak megfelelő a rendszer! Ők több évtizeden keresztül Polgármesterek függetlenül attól, hogy milyen a társadalmi környezet! De az igazán nagy Polgármesterek beszélnek az emberekkel, együtt működnek a civilekkel és bár persze mindent nem lehet egyszerre megvalósítani, valamint minden problémát elhárítani egyetlen ember úgy sem tud, de mutatkozik szándék, valós szándék ebbe az irányba és erre az útra! Javasolnám ezt az utat követni!

 

Jelen pillanatban a felvett jegyzőkönyv, az átadott bizonyítékok és jogi nyilatkozat függvényében meglátjuk mit hoz ez az ügy, de én úgy vagyok vele lesz, ami lesz! Ha a Hivatal a közérdekű adatigénylésekre nem kelletlenül válaszol, ha a lakosok végre segítségeket kapnak nem úgy, mint eddig és a problémák kezelve lesznek és valóban kezelve, illetve együttműködnek a kérdéses és nagy volumenű ügyek megnyugtató rendezésében, akkor baj nem lehet! Ha 2017 Augusztus 17-ei lesz a színvonal, akkor biztosan nem lesznek összetűzések, de ha az lesz mint eddig, akkor tetszik vagy nem tetszik a harcot tovább kell folytatni!

 

Egyben biztos vagyok! Egy társadalmi szervezeti vezető azzal, hogy felhívja a figyelmet bizonyos dolgokra, anomáliákra és esetekre civil kontrollt gyakorol, ami a feladata! Ezzel nem lesz bűnőző és én sem vagyok az!

 

Maradok Tisztelettel:

Csizek Csaba

Buckai Szövetség Egyesület

elnök

06-70-70-15-911

 

A bejegyzés trackback címe:

https://buckaiszovetseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1812775808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása