Buckai Szövetség Egyesület

Buckai Szövetség Egyesület

Napi cinizmus: Vízóra leolvasók jelentek meg ott, ahol nincs is vezetékes víz! Ahol éppen azért küzdenek! Hajnal Erzsébet története

2016. augusztus 25. - Buckai Szövetség Egyesület

Talán Önök is tudják, hogy vannak Szigetszentmiklóson az Alsóbuckában olyan lakók, akik bár kifizették a víz hozzájárulást még sincs vizük. Vannak akik feladták ezért a küzdelmüket és vannak akik most is küzdenek érte! Utóbbiak közül kiemelkedik Hajnal Erzsébet! Engedjék meg, hogy megosszuk egy mai történetét is vágatlanul:

 „Szép napot kívánok kedves csoporttagok. Június 5-én jelentkeztem utoljára. Több mint 2 hónap telt el. Semmi érdemleges nem történt a mai napig. Ma becsöngetett a Vízművektől két fiatalember. Engem kerestek. és a víz és csatorna után érdeklődtek. Megmutattam. Azt mondta az egyik fiatalember, hogy itt nincs vízóra. Nincs, sajnos nincs. Ekkor derült ki, hogy a vízórát szerették volna leolvasni. Így csak az üres vízóra-aknát fotózták le.Én meg kis buta, naiv emberke azt hittem, hogy valami csoda történt és belenézünk az aknába, ahol ott egy vízmérő. Ők lefotózzák én mosolygok, és akkor felébredtem, de az sem kellett, mert fent voltam. Névre, címre jöttek nem volt félreértés. Akkor mi történt? Miért fájdítják a szívemet.”

(Hajnal Erzsébet, Tiszta vízet a Pohárba csoport; 2016.08.25)

 

Csizek Csaba

Buckai Szövetség Egyesület

elnök

06-70-70-15-911

A bejegyzés trackback címe:

https://buckaiszovetseg.blog.hu/api/trackback/id/tr9511651220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása