Buckai Szövetség Egyesület

Buckai Szövetség Egyesület

LEVÉL: Szigetszentmiklós - Családi zaklatás miatt Szigetszentmiklós város Polgármesterének lemondásra való felszólítása

2016. július 11. - Buckai Szövetség Egyesület

„Tisztelt” Polgármester Úr!

 

S e tekintetben engedje meg, hogy a tisztelt szót idézőjelbe tegyem, hiszen viselt dolgai miatt én Önt tisztelni nem tudom, arra képtelen vagyok! Immáron több éve kérdezem szépen és kevésbé szépen Öntől, hogy miért zaklatja a családom! Miért zsarolja be őket és miért szólítja fel kollaborálásra, egy családtagjuk elárulására!

 

Persze megértem, hogy viselt Szigetszentmiklós ellenes dolgait szeretné titokban tartani! Megértem, hogy a gyalázatok helyet, amelyet elkövet szeretne, hamis és hazug dicsfényben tetszelegni becsapva 40 ezer embert és megkárosítva is!

 

De Uram! Önnek velem van problémája! Önnek az nem tetszik, amit én teszek, hogy szégyenletes tevékenységeit napvilágra hozom! Miért nem velem akarja, ha problémája van megbeszélni, s miért aljas és megengedhetetlen eszközökhöz nyúl?

 

 

 

Tisztában vagyok vele persze, hogy mindent le fog tagadni, hiszen az Ön arcátlan és szemrebbenés nélküli hazugságait volt szerencsétlenségem több ízben és személyesen is átélni! Valószínűleg nincs tükör otthon és a szívben lelkiismeret!

 

Csakhogy ahogy látja én az Ön családját egyszer sem kerestem fel! Nem végeztem karaktergyilkosságot, nem hazudtam sohasem Önnek és nem okoztam kárt az otthonában és lakókörnyezetében! Nem tettem, mert szerintem tisztességtelen! De Ön… Ön megtette az enyémben!

 

Annyi időt és annyi esélyt kapott tőlem, hogy megmagyarázza tisztán és őszintén ezt a gyalázatot! Kértem Öntől személyes időpontot, felajánlottam, hogy beszéljük meg a világtól elvonultan négyszemközt! Sosem élt ezekkel a lehetőségekkel!

 

De mostmár nem is érdekel!

 

„Tisztelt” Polgármester Úr! Egy ember, aki mások, akár az általa nem kedvelt személyek családjának szentségét sem tartja tiszteletben nem való emberek képviseletére! Ezért Szigetszentmiklós ellenes tevékenységei mellett ezért is felszólítom azonnali távozásra és lemondásra! Ön méltatlanná vált Szigetszentmiklós város Polgármesteri székére!

 

Egyben felkérem politikai pártját a FIDESZ-t, hogy keressenek olyan vezetőt és olyan embert, aki szereti is a várost! Mert nem a párttal van a legfőbb baj, hanem az emberrel a lakosság és Szigetszentmiklós ellenes Szabó Józseffel!

 

KÖSZÖNÖM!

 

 

Szigetszentmiklós, 2016 Július 11.

Tisztelettel:

                                                                                            Csizek Csaba

                                                                                 BUCKAI SZÖVETSÉG EGYESÜLET

                                                                                                             Elnök

A bejegyzés trackback címe:

https://buckaiszovetseg.blog.hu/api/trackback/id/tr378881796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása