Buckai Szövetség Egyesület

Buckai Szövetség Egyesület

GROTESZK MIKLÓS: "A vizesárok"

2016. március 16. - Buckai Szövetség Egyesület

Az elmúlt hetekben Önök már megszokhatták, hogy mindennap jelentkezünk Szigetszentmiklós város egy-egy meghökkentő, megdöbbentő, át nem olvasott és át nem fontolt döntéshozói döntésével, intézkedésével! Ez nem más, mint a GROTESZK Miklós!

Mai részünkben 2014 Novemberére a Közlekedésről szóló közmeghallgatás idejére térünk vissza! A számtalan közlekedési javaslat, lakossági felvetés, szakmai érv és ellenérv után betoppan egy ember az ülés legvégén!

" - Hát a Közmeghallgatásnak lassan vége, de még megadom a szót XY Úrnak, mert náluk kint voltam még a tegnapi napon!" - szól a polgármester

" - Jó napot kívánok! XY vagyok és az én kicsi problémámmal bátorkodtam a Polgármester Úrat felkeresni, illetve ide eljönni! A Polgármester Úr tegnap valóban járt kint, de a beszélgetésünk nem volt túl baráti!..."

" - Nem volt túl baráti? "

" - Nem akartam megsérteni ezzel!"

" - Ja semmi! Csak fennakadtam a nem volt túl barátin! "

" - Hát igen!...Az én kicsi problémám ugyanis az, hogy nem régen a házam elé vizesárkot ásatott a hivatal! Nem is lenne ezzel baj, de ahova ásták oda soha nem folyik a víz, ugyanis a domb tetején helyezkedik el, s ráadásul nekem is nagyon útba van!" Felajánlottam, hogy építsenek a másik utca felöli kerítésemre, amely nekem hátul van vagy ebbe az utcába, de sokkal lejjebb, ahova folyik is a víz!"

" - Ez így van, de..." - akart közbe vágni  a polgármester

" - Elnézést ígérem nem leszek hosszú, de tiszteletteljesen megkérem, hogy hallgassanak végig! Szóval a Polgármester Úr azt mondta, hogy: " Nem oda folyik a víz? Akkor majd feldúrjuk az egész utcát és megoldjuk, hogy oda folyjon!" Hát én ezt nem nevezném túl barátinak!.... Szóval az lenne az én tiszteletteljes kérdésem, hogy nem-e lehetne ezt szakemberekkel megnézetni és átetettni az árkot oda, ahova folyik is a víz?"        

- CsCs -

BSZ elnök

A bejegyzés trackback címe:

https://buckaiszovetseg.blog.hu/api/trackback/id/tr838486584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása