-------- Továbbított üzenet --------
Tárgy: |
BKK ügyfélszolgálat válasz |
Dátum: |
Wed, 26 Oct 2016 11:53:41 +0000 |
Feladó: |
BKK <bkk@bkk.hu> |
Címzett: |
csizek.csaba@acsibucka.hu <csizek.csaba@acsibucka.hu> |
Ügyszám: 0038/0037632/2016
Ügyintéző: Kovács Beatrix
Csizek Csaba
Tárgy: tájékoztatás
Tisztelt Csizek Csaba!
Társaságunk, valamint a BKV Zrt. részére 2016. szeptember 30-án megküldött, „Budapest-Csepel: Hol tart a BKK Szent Imre téri Ügyfélközpont kialakítása melyet még idénre ígértek” tárgyú elektronikus levelével kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adjuk.
A Csepeli pavilonsort, mely a BKK Ügyfélközpontnak is helyet fog adni, a XXI. kerületi Önkormányzat saját beruházásban tervezteti illetve kivitelezi. A hivatkozott, korábbi levelünk megírásakor a Beruházó akkori ütemezése szerint az idei nyitásunk a csepeli főtéren reális volt.
Mivel az épület nem Társaságunk beruházásában készül, ezért a projekt előrehaladására nincs ráhatásunk, a Szent Imre téri ügyfélközpontot azt követően tudjuk kialakítani, hogy az Önkormányzat a tér fejújítását befejezte.
A tér felújításáról és a tervezett határidőkről a Beruházó tud bővebb információval szolgálni, ez ügyben javasoljuk, hogy forduljon a XXI. kerületi Önkormányzathoz.
Az automatákkal kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy amennyiben ügyfelünk jelzi felénk a problémát, minden bejelentést kivizsgálunk 30 napon belül, és a jogosnak bizonyuló esetekben visszatérítjük az utasok számára az automatában maradt összeget.
Tájékoztatjuk egyúttal, hogy az automaták kamerával vannak ellátva.
Kérjük tájékoztatásunk szíves elfogadását!
Budapest, 2016. október 26.
Üdvözlettel:
Várkonyi Ágnes
Levelezési ügyfélszolgálat vezető
BKK Zrt.