Buckai Szövetség Egyesület

Buckai Szövetség Egyesület

Tiszteletlenül reagált a Magyar Posta a nem kézbesítő postások miatti megkeresésre!

2017. február 02. - Buckai Szövetség Egyesület

Tiszteletlen választ adott a Magyar Posta a Buckai Szövetség Egyesület nem kézbesítő postások miatti megkeresésére!

Mint az elmúlt hónapok során leírtuk Önöknek sok tisztességes postás mellett vannak olyanok is, akiknek nincsen kedvük kézbesíteni, de még értesítőt bedobni se! Ezek a postások valahol leülve ledokumentálják mintha kézbesítettek volna, így dokumentáció szerint minden rendben! Ez a feltételezés azért is fennálló, mert több címzett esetében bizonyítható, hogy tényleg nem kapott semmit sem így ez felveti az okirat hamisítás tényállását a nem kézbesítő postás részéről!

A postások persze lehet, hogy azt gondolják ezzel nem csinálnak problémát, de amikor visszamegy egy levél mondjuk a NAV-hoz nem kézbesítés miatt kézbesítés vélelmezéssel, akkor olyan a szankció, mintha átvette volna azt, amiről nem is tudott! Már pedig ha nem reagál határidőn belül amiről nem is tud, akkor felfüggeszthetik az adószámát vagy törölhetik, utóbbi esetben a céget is kényszer törölhetik! Azaz egy becsületes céget is egy nem kézbesítő postás miatt!

Ilyen már sokszor megtörtént!

Levelünkben azzal fordultunk a NAV és a Magyar Posta felé, hogy ezt a problémát sikerüljön megoldani, mert igenis létezik!

Első körben a posta azt válaszolta, hogy adjuk meg a küldemény számát és akkor ők utána nyomoznak! Erre a kérdésre azonban ez a válasz buta válasz, mert pontosan az a helyzet, hogy nem tudom, hogy van levelem a nem kézbesítő postás miatt!

Másodjára a konkrét ügyet kérdezték, de ez meg azért rossz út, mert már egyszer végig menve megtudhattuk, hogy a nem kézbesítő postás hazudni és okiratot hamisítani tud! Mást nem tudtunk meg!

Ezek tehát válasz helyett rossz irányba viszik az ügyet, így bár a Magyar Posta szeretné lesöpörni ezt a kérdést és nem létezőnek titulálni, de ez a probléma igenis él és egyre súlyosbodik! A kérdés a Magyar Posta ezt a jelenséget hogyan kívánja megoldani?

Egyik forma az ügyfélkapu rendszere lehetne! Hogy akinek van az egy külön alkalmazásban nyomon követhetné, hogy van-e olyan levél, amely útban van felé.

A NAV esetleges át nem vett dokumentációs levele nem jó, mert nem teljeskörű és nem derül ki minden esetben, hogy mit is kellene keresni! Ráadásul megbújhat a sok feleslegesen az ügyfélkapu által küldött üzenet között, ezért kellene egy külön alkalmazásba tenni a postai küldeményeket!

Szólunk Önöknek, ha előre lépés történik ebben a kérdésben!

Csizek Csaba

Buckai Szövetség Egyesület

elnök

06-70-70-15-911

A bejegyzés trackback címe:

https://buckaiszovetseg.blog.hu/api/trackback/id/tr4212176960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása