Buckai Szövetség Egyesület

Buckai Szövetség Egyesület

Nyugdíjasok: Csökkenő nyugdíj reálérték? 10.000 Ft-os egyszeri karácsonyi utalványok? Hol vannak a 40 év alatt befizetett járulékaink?

2016. december 17. - Buckai Szövetség Egyesület

Egyre kevesebbet ér a kicsi nyugdíj! – panaszkodik nekünk egy a nyolcvanadik életévét is betöltött mama – Nem tudom, hogyan fogok ebből kijönni! A gyerekek is vegetálnak! Ááááá szörnyű világ lett itt! Pedig én már sok mindent átéltem!

 

A 42 éves munkában töltött jogviszony után mentem nyugdíjba! Mindig szorgos voltam! Jól kerestem! Sok adót fizettem! De most olyan pici a nyugdíj, mintha sosem fizettem volna semmit sem! Ráadásul még az inflációt sem követi!

 

A 0,9 %, majd az 1,6 % hol van a hús árának emelkedéséhez képest? S a gyógyszerek sem olcsóbbak!

 

Régen még az én időmben még anyánk és nagyanyánk tudott segíteni rajtunk, de most én alig tudok segíteni rajtuk mert még én sem jövök ki. Pedig ők jobban megérdemlik! Ővéké a jövő!... Nekem már úgysincs sok hátra!

 

De ezek a piszkok nemhogy emelnének és segítenének még kitalálták, hogy a gyerek tartson el! Oszt ugyan miből? Mikor ők sem élnek meg!?

 

És az is tartsa el a szülejét, akit pólyásan kidobtak és az intézet nevelt fel? Hol igazságos ez? Óóóó szörnyű világ lett! Kutya világ lett!...

 

Fogalmam sincs mit adjak a gyerekeknek! Évek óta karácsonyra nem tudok adni igazán semmit sem! Sütök nekijek! Örülnek, szeretnek, de olyan jó lenne valami többet…. Ááááá! Kutya világ lett!

 

Itt van ez a karácsonyi utalvány is! Persze több, mint a semmi! De mit érünk vele? Az év többi részében hogy élünk meg? Miből, amikor a nyugdíj egyre kevesebb? Egyre kevesebb dolgot tudok megvenni belőle!...

 

Hát sajnos ilyenek a kilátások az időseknél is így karácsony előtt! A nénit igyekeztünk vigasztalni, hogy talán egyszer szebb lesz, jobb lesz, de nagyon neki keseredett!

 

Csizek Csaba

Buckai Szövetség Egyesület

elnök

06-70-70-15-911

 

(A kép illusztráció)

A bejegyzés trackback címe:

https://buckaiszovetseg.blog.hu/api/trackback/id/tr4212053557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NagyZol 2016.12.18. 08:37:55

Illene a rendszerrel megismerkedni, mielőtt hülyeségeket írna!

"Hol vannak a 40 év alatt befizetett járulékaik?" - kfizették a mindenkori nyugdíjasainknak!
Mert a rendszer így működik. Az aktív dolgozok járaulékai adják a mindenkori nyugdíjak fedezetét!

Én inkább azt kérdezném, hol vannak a GYES-korszak gyerekeinek a gyerekei, akik 1990-2005 között nem születtek meg? Így nem lesz, aki 2030 után nyugdíjba vonulók helyére állna! Ennek következtében törvényszerűen csökkenni fognak a nyugdíjak!

stabilnyugdij.hu/images/korfa_2015-2045.jpg

Buckai Szövetség Egyesület 2016.12.30. 14:22:54

Sosem hittünk a propagandának a nyugdíjakkal kapcsolatban, hanem mindig csak a szakmai tapasztalatoknak! Ajánljuk ezt Önnek is!
süti beállítások módosítása