Buckai Szövetség Egyesület

Buckai Szövetség Egyesület

Levelet kaptunk egy előző cikkünkre: 3 HÓNAPOS TERHES VAGYOK! MOST SZERETNÉK ELKÖLTÖZNI INNEN!

2016. december 03. - Buckai Szövetség Egyesület

A Buckai Szövetség Egyesület korábbi nem régen közzétett cikkével egyetértve egy közeli ismerősünktől kaptunk egyetértő levelet. A hölgy, merthogy hölgyről van szó 3 hónapos terhes. Kérte, hogy történetét úgy meséljük el, hogy senki se ismerhesse fel, de a városra, annak vezetésére nagyon fel van háborodva! Íme a története:

„3 hónapos terhes vagyok! Nagyon szeretjük egymást a párommal! Terveztük is a babát, de nem hittem volna, hogy ilyen hamar sikerül is! Viszont mindenképpen megtartom!...

…Ellenben körülnéztem! A nőgyógyászatra múltkor a barátnőmnek Gyártelepen szintén 3 hónapos terhesen 10 hónap múlvára akart időpontot adni a porta! Csak úgy lett megvizsgálva, hogy erőszakosan beült és azt mondta ő addig el nem megy, amíg nem vizsgálják meg, ugyanis lebabázik már 10 hónap múlvára!...

… Múltkor hallgattam a Lakihegy Rádiót! Azt mondta a Bóna, hogy büszke a Gyártelepi orvosi rendelőre! DE GYEREKEK!!!! Ott a vérvételre is időpontot bár kaptam, de időpont nem volt előbb, mint 6 hét múlva! Addig ha baj van én is és a baba is kipurcanunk! Hol él ez az ember????

Bár igaz! Ki van pucolva és fel van renoválva! De amíg nem volt addig legalább bejutottam a rendelésekre normális idő intervallumba! Most meg? Szép! Így szép körülmények között ellátatlanul fordulhatok fel!

Gyerekorvos? Hagyjuk!!! Ügyelet? Na ha nem Gyártelepen, akkor az Ügyeleten pusztulok el! Ott olyan emberek vannak, akik semmit sem tudnak! Egyik ellátásuk után, ha nem megyek másnap kórházba már nem is lennék, nemhogy gyermeket várnék...

De végig gondoltam! 3 évig itt szenvednék a járdátlan utak mentén a poros, koszos, elhanyagolt és az Önkormányzat által lesajnált Buckába! A gyereket nem merem majd kiengedni az útra mert félek azonnal halálra gázolják! Ha eljutunk a 3 éves korig: Óvoda! Na vagy nem jutunk be és mehetünk 1.000 km-t Mekkába, mire lesz valahol egy szabad óvoda vagy túltelített csoport vagy konténer! Pláne, hogy nem vagyok polgi fan! Utána, ha túléljük jön a suli! Külön küzdelem, hogy be lehessen jutni! Bazi nagy osztályok, túltelített buszok, járdátlan autópályáknak is tekinthető keskeny utak menti gyaloglások! Ja és persze mindenki azt hiszi ő a Fitipaldi! Bár lehet egyesek magukat Sennának nézik!... Köszi, de nem!

Eladó a házam! Eladó a telkem! Ilyen körülmények között én nem nevelem a gyermekem! Húztam el innen! Köszi Szigetszentmiklós! Köszi vezetés! Belőletek elég volt! Én léptem!

Ja és Kedves Szigetszentmiklósi barátok, osztálytársak, rokonok és bárki: Amíg Jóskáékat és a sleppjüket hatalmon tartjátok Szigetszentmiklóson mindent ellehet felejteni! Ha rájuk szavaztok az annyi, mintha ásnátok egy gödröt magatoknak és bele feküdnétek!

Kb. Ennyi!”

Azt hisszük, hogy a leendő anyuka sokak üzenetét fogalmazta meg! Ez az, amit a szörnyetegekkel telített Szigetszentmiklósi Önkormányzat észre sem akar venni! Bár az is lehet észre veszi, de nem érdekli őket!...

 Csizek Csaba

Buckai Szövetség Egyesület

elnök

06-70-70-15-911

A bejegyzés trackback címe:

https://buckaiszovetseg.blog.hu/api/trackback/id/tr6712020829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása