Buckai Szövetség Egyesület

Bucka buszok: Továbbra is várunk a menetrend módosításban minden észrevételt

2016. március 02. - Buckai Szövetség Egyesület

A Buckai Szövetség Egyesület a továbbiakban is várja mindazon érintett Buckai és nem Buckai lakosok észrevételeit, akik a Bucka buszt, mint közlekedési eszközt használják és igénybe veszik! A kialakított és javaslatunk ugyanis nem szent írás! Ha valaki valamit észre vesz, az egy picit előbb vagy később közlekedtetés még több csatlakozást, még több embert tud szolgálni akkor azt a javaslatot igyekszünk figyelembe venni és a majdani végleges menetrend tervezetbe beleépíteni!

Terveink szerint egyébként igyekszünk a Bucka buszok jelenlegi értékét (4 kisbusz) és egykori értékét (1 nagybusz) egységesítve összehozni! Ez azt jelentené, hogy a nagy busz nem csak 7:30-kor, hanem 7 órakor és 8 órakor is közlekedne a Csépi úton, ahogy 12:30 és 17 óra között iskolai előadási napokon. Továbbá megvizsgáljuk annak lehetőségét is, hogy hogyan lehetne Vasárnap a Küklopsztól a Városon, a Buckán és a Mű úton keresztül a Szigethalmi piachoz közvetlen járatot közlekedtetni, de életet szeretnénk lehelni a Csépi út busz közlekedtetésébe a hétvégi időszakban is!

A mai nap során ezentúl több ember és több vezető oldal, portál adminja keresett meg bennünket, hogy a Bucka buszok menetrend módosítását próbálják meg oldalukról eltüntetni!, csapatunkat, oldalunkat kizárni és letiltani Mi köszönjük azt, hogy ezt jelezték felénk és nem teszik meg, hiszen látják azt, hogy szándékunk nemes és közcélú! Tisztában vagyunk természetesen azzal, hogy kiknek és miért céljuk még ebbe az építő szándékba is belekötni, de nem akarunk semmilyen vitának részesei lenni, csak fejleszteni, a Buckát és az itt élőket szolgálni a célunk! Ezentúl azonban senkinek a türelmével és jó szándékával nem fogunk visszaélni! A menetrendeket bár sűrűn és körönként mutatjuk be, de semmiképpen sem dömpingként! Mi úgy gondoltuk, hogy naponta maximum 1-2 Csépi kör és 1-2 Boglya kör vonatkozásában haladunk! Így van idő ezeket a köröket átrágni, megnézni és véleményezni!

Az Egyesület bár 2009-ben alapult, de alapítói 2008-ban pontosan a Bucka buszok miatt aktiválták magukat! A látvány, amikor olyan rossz volt a csatlakozás, hogy két száguldozó HÉV között kellett futnunk, hogy elérjük a Pest felé menő HÉV-et élénken él bennünk! Ahogy élénken él az is, amikor hátra néztünk és kisgyermekesek, valamint idősek is futottak mögöttünk! Azóta mi a Bucka másik felének megterveztük a Boglya járatot, valamint kiharcoltuk és elhoztuk. Ezerszer nyújtottunk be menetrend módosításokat, hogy a közlekedőkön segítsünk és ez időről időre sikerült is. A mi javaslatunkra lett a Szent Erzsébet téri megálló, amely a Katolikus templom mellett van, de soha nem szeretnénk azt, ha Buckaiak újra megélnék a 2008-as eseményeket! Nem szeretnénk futó, a rossz csatlakozások miatt életüket veszélyeztető embereket, időseket, gyermekeket látni! Azt szeretnénk, ha a Bucka buszok nem csak lennének, hanem a Buckaiakat szolgálnák is!

Örömmel jelentjük be egyébként, hogy a mai nap során Minisztériumból és két Pest megyei településről is megkerestek bennünket! A kérés az volt, hogy ott is nehéz a közlekedés! Nézzük meg, értékeljünk és ahogy a Boglya járatot elhoztuk nekik is hozzunk busz! :) Ez nagyobb dolog, mint egy dicséret! Köszönjük nekik! :)

- CsCs -

BSZ elnök

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.