Buckai Szövetség Egyesület

Buckai Szövetség Egyesület

Számtalan megkeresés után: Újra összehangoljuk és csatlakozásokhoz igazítjuk a Bucka buszok menetrendjeit!

2016. február 22. - Buckai Szövetség Egyesület

Az elmúlt év végén és az idei év elején számtalan panasz érkezett a Bucka buszok menetrendjével kapcsolatban, amely ismét elvesztette a kapcsolatot a csatlakozásokkal és olykor az iskolai csengetési rendekkel! A lakók így 2008, 2009 és 2011 után ismét segítséget kérnek!

Korábbi években, amikor a 685-ös, a 686-os és a 681-es buszok szelték a Bucka útjait a csatlakozások összehangolását a Buckai Szövetség Egyesület szerkesztette! A Szövetség mutatta be, hogy a Bucka busz esetén oda kell figyelni a Csepel - Tököli, a Csepel - Makádi, a Szigethalom - Dömsödi, a Szigethalom - Népligeti, a Szigethalom - Taksonyi, a Szigethalom - Majosházi, Áprokai, Kiskunlacházi, Ráckevei és Délegyházi buszok csatlakozására,a  Ráckevei HÉV közlekedésére és az összes iskola csengetési rendjére is! Ezt a szemléletet később más közlekedési szakemberek, sőt a közlekedési társaságok is átvették (Volánbusz, BKK).

Akkor odafigyelt az egyesület az Auchan buszra, amely azóta megszűnt, de ma új tételként a 38-as, a 238-as és a Gyártelepi buszok csatlakozása is bejön, melyek között ott van az M4 metró - Kelenföldi pályaudvarig közlekedő gyorsjárat!

Az összeszerkesztés számtalan táblázatot jelent, valamint hatalmas munkát, de a Szövetség a Boglya járat megtervezője és kiharcolójaként, a Gyártelepig közlekedő Bucka buszok mindenkori legfőbb lobbistájaként, valamint a Buckát is érintő Kisduna busz megálmodójaként 2016-ban még tovább bővíti szemléletét! Minden egyes kör és minden egyes indoklás után közzé teszi mindenki számára, hogy mit, miért és hogyan vett figyelembe! Minden egyes kört immáron nemcsak a szűk tanácsadói körrel, hanem a széles nyilvánossággal is megfog szavaztatni! Azért, hogy a lakossági észrevételek még pontosabbá, még lakosközpontúbbá és még utas és csatlakozás barátabbá tegyék a Bucka buszokat!

" - Azt szeretnénk, ha ezt most együtt szerkesztenénk! Önök megismerik a munkaszemléletünket, meglátják teherbírásunkat, mi pedig a lehető legtöbb szempont figyelembevételével tudunk menetrendet szerkeszteni Önöknek, de Önökkel! Ezen kívül tovább küzdünk a még nagyobb utaslétszámot egyszerre elszállítani képes Bucka buszokért, olyanért mint például a Sprinter City 77. A busz elől és hátul is dupla ajtós, amely mozgáskorlátozottak és babakocsisok közlekedését is megkönnyíti. hátul dupla tengelyes, s egyben a leghosszabb minibusz.  Egyszerre kényelmesen 40 embert képes elszállítani, míg a jelenlegi Bucka buszok 22 és 30 főre vannak vizsgáztatva! A Bucka lakosságának növekedésével és az utak rendezésének várható és bizonyos okok miatt talán elhúzódó megoldása mellett szerintünk óhatatlan, hogy ilyen paraméterű buszokat szerezzünk be idővel! Persze van egy hátul ütőjük! Ez, pedig az áruk! Egy ilyen busz hozzávetőlegesen 40 millió forint, mégis érdemes lenne ezekre pályázni! Hosszú távon segítene nekünk a Buckában élőknek!"

- CsCs -

BSZ elnök

 

A bejegyzés trackback címe:

https://buckaiszovetseg.blog.hu/api/trackback/id/tr718412204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása