Buckai Szövetség Egyesület

Buckai Szövetség Egyesület

Bizalom nélkül nem létezhet együttműködés!

2016. február 17. - Buckai Szövetség Egyesület

Buckai Szövetség Egyesületet és személyesen elnökét számtalan esetben keresik meg olyan személyek Szigetszentmiklósról, a Buckából és máshonnan is, akik sarkalják, hogy az Összefogás egyik képviselőjével, Nagy Jánossal (Nadzsi) béküljön ki, azonban Csizek Csaba az alábbi állásponttal rendelkezik:

" - Nem tudom a másik oldal, hogy működik, de engem sokszor keresnek meg, hogy két ilyen agilis ember, aki ráadásul egyidős és Szigetszentmiklósi is igazán kibékülhetne és nem kellene egymásra haragudni! Én viszont úgy gondolom, hogy egyáltalán nem haragszom, viszont engem mélyen megbántottak, amin közszereplőként is nehéz túllépni! Biztosan az életben van olyan ügy, amikor az ember félre teszi a sértettségét és azt mondja az ügy fontosabb és nemesebb annál, mint, hogy engem vérig sértettek-e avagy sem, de azt gondolom most nincs ilyen ügy és nekem őt nincs miért megkeresni!

A másik oldalról azt gondolom, hogy bármilyen emberi kapcsolatot, legyen az barátság, csapat együttműködés vagy bármi más egyetlen dolog határozz meg és ez a bizalom! Részemről ez a bizalom nincs meg! Én nem tudok benne megbízni semmilyen téren sem!

Ennek ellenére elfogadom, hogy mások szeretik! Biztosan jó ember, csak én ezt nem így éltem meg! Ha valaki velem barátkozik és vele is nincs azzal baj, de senki se akarjon újra egy platformra hozni, mert az már biztosan nem fog menni!"

- CsCs -

A bejegyzés trackback címe:

https://buckaiszovetseg.blog.hu/api/trackback/id/tr78397428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása