Buckai Szövetség Egyesület

Buckai Szövetség Egyesület

FŐGÁZ: Nincs válasz a brutális túlszámlázásra, az ügyfélszolgálatok hiányára és a gáz vizezésére se!

2017. március 13. - Buckai Szövetség Egyesület

A Buckai Szövetség Egyesület megkereséssel élt a FŐGÁZ Zrt felé miután túlpörgő órákkal, túlszámlázásokkal, nem létező ügyfélszolgálatokkal és belülről vízköves gázkonvektorokkal volt kénytelen szembesülni Csepel sziget, kiemelten Szigetszentmiklós és a Bucka területén.

A Buckai Szövetség Egyesülethez lakók fordultak, akik arra panaszkodtak, hogy a gázóra leolvasás és ellenőrzés során úgy kezelték őket, mintha bűnőzök lennének és azt vizsgálták lopják-e a gázt! Miközben a szolgáltató ezt a szégyenteljes tevékenységet folytatja, aközben a lakók azt fedezik fel, hogy a konvektor által érzet hő, így a gáz fűtőértéke egyre kisebb, miközben a gázszerelők ott, ahol csak gáznak kellene lennie egyre több vízkövet fedeznek fel!

A lakók elmondták, hogy mióta új szolgáltatóként belépet a TIGÁZ helyett a FŐGÁZ azóta a kapott számlák ugyanolyan fogyasztás mellett horror szintet mutatnak! Például egy konvektort őrlángon üzemeltető lakó, aki fürdővízéhez inkább begyújtja a sparheltet és oda teszi fel a kondért a havi általány 8 ezer forintja mellett nemrégen 40.000 Ft-os elszámolási számlát kapott. Egy 4 tagú család aki havonta 18.000 Ft általányt fizet 90.000 Ft elszámoló számlát kapott. Ahol új órára cserélték az előző órákat ott megveszekedett módon elkezdett pörögni az óra, pedig nem használnak semmi többet és semmi mást sem!

Felmerül a kérdés hát, hogy míg a szolgáltató a fogyasztók becstelenségét vizsgálja a fogyasztó a szolgáltató becstelenségét hogy kontrollálhatja!

Erre adták ezeket az elérhetőségeket:

Békéltető testület:

06/1/269-0703

pmbekelteto@pmkik.hu

 

Fogyasztóvédelem:

06/1/236-3937

fogyved.pestmegye@pmkh.hu

 

Magyar Energia Hivatal

mekh@mekh.hu

 

Felmerülő további kérdés az is, hogy míg a Fővárosiaknak van Fővárosi Ügyfélszolgálat, addig a korábban TIGÁZ-os területeknek, vidéken nincsen! Az az indoklás, hogy egyrészt a postán van valami, valamint, hogy a lakos létszám miatt nem kell! Csakhogy! A Postán nem lehet mindent elintézni és sok ügy elintézéséhez a központi ügyfélszolgálatok valamelyike kell, továbbá hogy a TIGÁZ által ma is üzemeltetett, de a FŐGÁZ által mint számlázás átvett területeken 2 millió ember, a Csepel szigeten pedig, ha a Fővárosi kerület 70 ezer fős lakosságát nem számítjuk 200 ezer ember él! Vajon mekkora létszám kell, hogy az ügyfélszolgálat indokolt legyen és olyan színvonalon, ahogy a Fővárosban? Vajon a TIGÁZ egykori ügyfélszolgálatait miért nem lehetett felhasználni erre és tovább üzemeltetni? Ilyen van például Szigetszentmiklóson a Gyári úton. A kérdésekre persze nem kaptunk választ, ahogy arra sem, hogy hogyan tudja egy fogyasztó előre kalkulálni a számláját, ha azt nem a fogyasztás mértéke, hanem a nem létező KJ mértéke, azaz a fűtőérték határozz meg, amit senki se tud leellenőrizni a fogyasztók közül így tehát hasra ütés szerű! Azt mondták kötekszünk!... Hmm…

Csizek Csaba

Buckai Szövetség Egyesület

elnök

06-70-70-15-911

A bejegyzés trackback címe:

https://buckaiszovetseg.blog.hu/api/trackback/id/tr9812334715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ll 2017.03.16. 19:45:39

Az a véleményem,hogy ti kötekedtek, ők meg lopnak csalnak hazudoznak. Mint tudjuk a véleményt bizonyítás nélkül ki lehet mondani.
süti beállítások módosítása